140526 friska vindar

Liksom den analkande vårvinden ikväll så for jag och stora e runt på dagisgården, och jag hade vägrat att ta på jacka trots svalkan. Det kanske berodde på min sommarklänning men bar om axlarna skulle jag vara... Ville komma hem till stora e idag men eftersom vi lekt mycket i helgen och pappa tänkte kanske att Hanssons ville ha lite frid och så kunde jag och pappa också fixa inför dagisfesten imorgon. Jag förstod faktiskt och vi gjorde oss redo, men så kom Agnes och allt var ok, så vi bytte spår trots allt. Pappa sa att jag var så fin som förstod läget innan och att jag verkligen skulle känna det. Och så sa han ha kul vi ses snart. Så jag lekte, fick broccolisoppa och hade det gott. Pappa kom i god tid så vi både hann ordentlig tvätt och bra mys. Jag hade huvet fullt av tankar, mest kalas och fest, och somnade fem sekunder efter pappa gått ut... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0