141106 vid god vigör

Peppar peppar allt verkar ok med mig. Pappa dök upp på trossen och vi gick till skolsköterskan för rutinkontroll och dom hitta inte ett enda fel... Jag var under kontroll och det är bara att vårda det vidare. Gott! Jag var så stark, snäll, söt och tillmötesgående och förstående på alla sätt och vis, och tyckte det var roligt att bli kollad. När dagen var slut fick pappa hem både mig och storis och hemma väntade farmor med lite prepp inför klassfesten imorgon och vi fick till det så bra alltihop. Det blir en bra skiva. Om det imorgon vi skriva. Men häxdräkten justerade vi, jag vi var på så gott humör att pappa hämtade sin morfar Mats höga hatt som nog legat i den lådan i 50 år (gjord i Jönköping på typ 20-, 30-tal), och den satt som en smäck. Vi blir allt en fin duo imorrn... Sa hejdå till farmor, och krånglade lite sådär sött när jag är trött, sen gonatt... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0