141108 loose lördag

Somnade ca 2130 igår pga festen, inget konstigt med det. Stackars Tjet kände sig ensam vid 0700 imorse och satt och drog tassen på dörren och berättade allt han gjort hela natten intill stora sovrummet där jag och pappa började skruva på oss och ja, sen var det klippt. Bara att gå upp. Men vi hade en lång skön morgon innan dansen som är en härlig stund. Till forum för lunch, farfar och present till Elina, det vankades kalas kl 13. Ett Frost-kalas, filmen, och vi hade kul. Storis var också där och jag hängde på henne hem medan pappa fixade med vinterdäck och gick till tempo inför kvällen. Jag och storis stack in huvudet hos Tristan min klasskompis på samma gård och hängde där en stund. Pappa kom och hängde på en stund han också innan vi fick glädjen att dela middag hos storis innan vi gick hem för att mysa i våra jarlabergsoveraller, käka lite snacks, snacka lite strunt, mysa lite mys, och somna gott under nalle puh-täcket. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0