141110 fars- och fartfylld dag

Vaknade tidigt igen, vad är det för fel på sovmorgon... Hursom, vi myste till det istället, men sen ville jag värma upp på skolgården inför basketen kl 11 i Tollare. Det är nåt med bollar som sagt. Och glada gäng! Sprang runt och busade med Magdis och Tuva och hade kul. Vidare till simhallen, det hade vi kommit överens om på morgonen, jag längtade till vattnet. Tog en klassisk simhallscafeterialunch i all stillhet. Skönt. Till Landå där Rasmus, Anders och Farfar väntade för farsdagsfika, med rasmus tårta! Pappa gick till fotbollsträning och jag hängde med grabbarna tills mamma och jag åkte till väsby för att fira morfar med mormor. Gäspade rätt bra framåt kvällen och sover nog gott nu. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0