141121 överallt i overall

Pappa hämtade och vi mötte direkt upp mamma på tempo, hon var där och vi skulle haka på till dili för de klassiska idre-handskarna, de handskar vi köpte för första eller andra varvet till Idre en gång. Oj så tiden går! Hemma hoppade vi i våra jarlabergsoveraller och myste rejält. En skön lugn fredagskväll innan jag kom på leken där pappa skulle sitta på mattan och jag skulle gå runt, och när jag trampade på mattan skulle han försöka fånga mig och brotta ner mig, en slags enahanda brottningskull. Vi höll på i tjugo minuter och skrattade oavbrutet. Svettig och törstig duschade jag och glad, pratig och trött somnade vi ihop strax innan nio. Hepp. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0