141122 buttered scones och brottning

..och däremellan. Blandad skön dag. Fixade presenter på Maxi på morgonen, jag kom på att vi skulle köpa tefat till alvar och evan, stora enkla bra roliga grejer, vi skrattade. Dansen är alltid så skön. Sen utflykt! Härlig tur på vespan, jag tittade, nynnade och höll på som vanligt. Väl framme mötte farmor och farfar och vi gick runt på christmas bazaar på engelska kyrkan en stund, det var faktiskt roligt sa jag när vi åkte därifrån
 
. Hem igen, kalasdags hos Alvar, tefat, fina klänningen, pyssel och fiskdamm. Farmor mötte på landå och hängde ett tag, vi åt och pysslade vidare, jag visade hur jag minsann kunde sy. Sen visade jag vår brottningkull för farmor, och som det inte räckte så ville jag brottas vidare på kvällen, fick väl ett ryck liksom. Kom aldrig i säng, full av ideer och skoj, men så får det ju va ibland! E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0