141123 brottning och bordtennis...

"Pappa kan vi gå upp", som jag brukar säga, sa jag imorse igen. Att ödsla tid på godmorgon finns inte ännu... En bra morgon, och när vi mentalt omedvetet ställde in oss på basket fick vi meddelande om att basketen var inställd pga pingisturnering. Gissa vad vi gjorde då. Vi spelade pingis på soffbordet! Sjuk är världen. Vi brottades vidare idag också (det är alltså jag som vill, inte pappa som frågar, för ordningens skull...), jag har som sagt fått ett ryck, och bra drag i armarna kan pappa konstatera, det kan alltid komma till pass i livet. Vi ställde in oss på kalaset för Evan kl 13 på gården. Jag vann leken Hela havet stormar, nästan hela klassen var där, och jag mötte den största och starkaste killen i klassen i "finalen". Frågor på det... Pappa hämtade och vi gick till storis för ett par timmar under fotbollen (pappa slutar när innesäsongen börjar). Pappa kom och jag och storis brottade ner pappa. Storis pappa bjöd pappa på en slät kopp innan vi gick till dili och mat- och myskväll med mamma. Snart är det jul, som farfar brukar säga, året runt... E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0