141013 ny mark igen

Bröt lite ny vänskapsmark idag när jag följde med min klass- och basket-, tidigare minibasketgympakompis Magdalena (magdis) och hennes mormor hem till min och mammas sida av byn, fast på en annan gård. Vi har bubblat om det ett tag och så blev det av. Vi hade jättekul och hon har också en storasyster som är lika gammal som Moa, tuvas storasyster, ni vet tuva, som också går i min klass, ja ni vet... Pappa kom med vespan och lät tjejerna prova att åka med, och en liten rödhårig Amin som dök upp bland buskarna. Hemma sprang jag till min kalender som jag skrev lite i förut, men ville ta upp det idag, jag hade sett någon på fritids hålla på idag. Jag bläddrade själv fram dagens datum. Somnade så himla fint efter en saga om en kattunge som vi hittade på höstmarknaden. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0