141024 dubbelt fredagsmys

Denna FN-dag, där vi fick uppleva gemenskap med hela skolan och även Järla skola, vår syskonskola, på en sak tillsammans med sång och aktivitet, vid sidan om vår sopplunch med bröd, där jag inte hittade mitt eget bröd bland alla bröd..., så fick jag glädjen att hänga med basketsystrarna Magdis (min klasskompis) och storasyster Kristina (klasskompis med Moa), hem till Tuva och Moa på fredagsmys vid fyratiden, popcorn och film. Alla vi tjejer fick sen en tacomiddag, och jag ville inte att pappa skulle vara med, det var liksom min grej, han kom förbi och kollade läget med pappa Staffan, och så fick det bli. Men sen myste vi i våra Jarlabergsoveraller och somnade gott tillsammans under nalle puh-täcket. Bra dag. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0