141026 nära och kära..

..jag har allt jag kan begära. Idag kunde jag inte somna om när jag vaknade kvart över sex, trots att vi försökte en stund i vintertidens första timmar... Det blev lite mys med paddan bredvid pappa och tjet i sängen och jag tittade lite på "Farfar i fickan" bl a. Väldigt passande eftersom farfar dök upp kl 8, pappa skulle på heldagsmöte med gänget som hjälper till så vi har det bra på landå. Farfar och jag kom igång och efter en stund dök finntorparna med namnsdagstoken Rasmus upp och vi gav oss iväg till skogs för svamp och blåbär, frisk luft och trivsel. Vidare till finntorp där även farmor dök upp och fortsatt söndagsmys. Jag och farmor åkte till Jarlaberg och mötte upp mamma vid bilen på dili för en lite för stressad lämning för att det kanske skulle vara helt bra, men det är väl så livet kan vara ibland helt enkelt. Jag och mamma kom iallafall iväg till mormor och morfar en stund och jag fick glädjen att träffa även dom denna supersöndag som det blev. Jag gjorde morfar matt med mitt schackspel. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0