140913 sommaren är lång

Sov ut rätt bra idag. Vaknade 06 men vi somnade om och det var så skönt. En lugn morgon och sen dans, denna sköna dans. Hem igen och lek på gården med gänget och pappa. Från gungorna till basketmatch på skolgården, jag och pappa förlorade med 12-11, men jag tror pappa hade nåt med resultatet att göra mot tjejerna vi mötte... Det var roligt hursomhelst och jag satte flera riktiga kast. Och ett par från pappas axlar... Vi var så varma efter matchen och svalkade oss så härligt i en vattenspridare intill gården. Vidare till Rasmus där jag och grabbarna, Rasmus, anders, farfar och pappa hade grill- och lekkväll. Cyklade hem i mörkret via bakvägarna och somnade mycket sött. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0