140928 kastanjekul

En av dagens upptåg. Jag, pappa, Moa och Tuva gick till parken och där kom vi på att plocka kastanjer, och pappa kastade pinnar mot några som hängde i träden, så vi fick hem ett lass att göra figurer av i det underbara vädret. Efter en stadig blodpuddingslunch kom farmor och hängde med oss och mig under dagen från och till, det var ju fotbollslek och så hade pappa lite viktig golf som han fick titta på. Fotbollen var härlig, med stora e på plats, mycket lek och gott väder (även om jag älskar regn som ni vet...). Farmor och jag gjorde ett besök i finntorp och efter ett tag kom pappa och sa hej. Vi drog hem och höll kväll. Jag berättade på skoj för pappa vad jag ska berätta för klassen om Bolle imorgon. Min andra läxa, om vårt gosedjur. Vi gosade oss till sömns och somnade gott. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0