150403 upp som en pannkaka, ned som en sol

Japp lite annorlunda idag. Hade nämligen magsjuka inatt... Så dagen var dämpad, men ändå fin, jag har ju nån inre lust liksom. Tanken var att vi skulle till Fresta i förmiddags men vi fick skjuta på det och se hur dagen gick. Efter många timmar med mys och vila i soffan idag så kom vi fram till att jag trots allt kunna unna mig en övernattning där och få leka med alva imorgon. Sagt och gjort, framåt kvällen åkte vi dit, och jag blev mormor- och morfarglad. Vi tog ett fikasnack vid köksbordet och hade roligt och trevligt som vanligt, men sen sa jag att - pappa, tack för idag, nu är det dags för dig att åka hemåt, för jag börjar bli trött och jag vill ju hinna vara med dom ett tag... Sover nog inte alls dumt just nu. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0