150411 kalas och nostalgi

Fick en lugn stund på forum idag först där vi hand i hand gick runt och kollade läget, och fixade en present till Ella som jag skulle på kalas hos senare. En kula glass osv, skönt. Hemma lekte jag med tuva och moa innan lunch och ombyte till kalas. Jag var säker på kläderna, bara för pappa att haka på. Efter roligt kalas med röda varma kinder så kom vi hem och jag fick en stund med farmor och farfar i köket. De hade kommit på besök lite kort och det var mysigt att träffas. Vidare till storis som hade Denise från spiggen på besök. Vi hade några fina timmar tillsammans och skrattade gott. Kvällen blev sen men jag somnade gott och mycket nöjd och glad. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0