150424 lets dance

..ja lite både och där. Pappa hade läst fel, inget dansslut imorgon, utan söndag! Han är lite skakad över upptäckten med misstaget... Och ikväll såg jag, tuva och moa lite av dansen på tv hos dom medan pappa och staffan pratade strunt. Igår onsdags hängde storis med till dili förresten och igår, som pappa inte hunnit skriva, så hämtade farfar och bjöd på korv med bröd, sen kom pappa och kramade för att hasta vidare till årsstämma, varpå farmor kom och la mig så jag somnade sött. Jag somnade också sött ikväll, lite senare än tänkt, men så hade vi ju inte repetition med dansen att tänka på imorgon bitti... Sa jag att vi hann spela lite fotboll på planen i parken också?... Sov gott. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0