150425 lekdag

Efter en lugn morgon med mys och innelek så kom rasmus och anders på ett par timmars besök. Jättekul. Jag var lite seg i början, vaknade lite för tidigt med tanke på sen läggning men det fick gå och jag kom igång. Vi var på gården och i parken och efter ett tag gjorde beata på gården oss sällskap och vi gick in till slut på mitt rum vi tre och stängde lite bakom oss. Vi hade det jättemysigt alla tre. Dom åkte hem, jag lekte med tuva och moa en stund, pappa fixade lunch och vi tog igen oss en stund innan jag tog mig till storis för lite mer lek. Pappa kom förbi efter en stund och vi tog oss hem för middag, men jag hann med lite lek med beata igen. Mös en stund efter maten men sen ville jag ut igen och hamnade hos tuva och moa med naemi och vi kollade lite film en stund innan det var dags för dusch och slutmys innan sängen. Härlig enkel dag. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0