150426 my way

..som Frank S... Inte lätt, men viktigt att man försöker, och kör på det som får hjärtat att slå extra. Verkar som att jag får pulsen att gå lite mer när jag är med nära, kära, vänner och bekanta. Trivs med sällskap, även om jag satt och skrev i min egen bok i mitt eget rum en stund igår och bad pappa att inte komma in. Men det var bara bra grejer sa jag. Hursom, som igår hade jag en bra stund i eftermiddags och kväll med beata först, vi lekte i parken en bra stund och pappa var med, och sen nere hos rasmus med gänget när vi firade anders fölsedag imorgon. Tidigare var det dansavslutning med mamma och pappa på läktaren. Jag var Skatt, i vårt avsnitt Pirater och Skatter i temat De sju haven. Känns fortfarande kul med dans, vi kör vidare så får vi se. Som med allt annat, along my way. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0