150816 ljuva sommar

Suger ut allt jag kan. Och jag har mycket kvar, sommaren släpper jag inte bara för skola och annat drar igång. Hängde med tuva och moa till stranden idag igen, och såklart mötte vi mamma och micke som var på plats igen. Pappa handlade lite grejer (ryggsäck och gympapåse som skolpresent i snyggt leopardmönster...) och sen kom han ut med bågen och tog ett dopp. Hem igen och fullt ös på gården. Farmor kom förbi, hann knappt hälsa innan det var ut igen. Pappa och jag gick förbi dili för lite skolpapper innan vi satte oss på pizzerian för att få lite lugn och samtal, svårt på landå med allt kul som pockar på uppmärksamheten. Tog ett varv på rullskridskorna innan jag duschade och klev ut i pappas badrock och frottéturban, mycket sött. Däckade kvart över åtta redan i soffan, men bra inför skolan som komma. Inget större drama men ändå ett snäpp till på innehåll och fokus. Men eftersom jag öppnar min famn mot allt positivt som finns så kommer jag även omfamna allt om och kring skolan såklart. Häng med! / Esther, klass 1A!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0