150823 sommarhelg

I fredags fick jag med både läxa (lek med bokstäverna i mitt namn) och storis hem till dili. Och där fanns tjejerna och grannflickan så vi var inget dåligt gäng. I lördags var det bad på grisslinge igen där vi träffade rasmus och gänget och idag blev det sicklabad. Pappa rasmus och anders kom förbi och så åkte vi till farmor och hennes och gårdens arrangemang Barnbarnens dag. Mysigt med lekar och fika och häng i parken och vi hade det gott ihop ett par timmar. Hem till Landå där gänget väntade för lek nån dryg timme, men sen drog vi oss tillbaka och tog en lång men tidig kväll. Somnade strax efter åtta och jag tror jag behövde det efter allt bad och stoj i helgen. Jag ska ju orka allt kul i skolan också. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0