150827 dagarna far

..nu hann jag inte ens med här... I måndags for jag med storis hem och hade det bra förstås, som alltid. Tog en tidig kväll igen men gjorde min läxa inför fredagen redan då. Vi pratade om att dela upp den i de två delar den var, på två dagar, men jag kom in i flytet och gjorde båda. Inte så svårt, lek med bokstäverna i mitt namn, men ändå. Imorgon lämnas den in. Har också fått med läsböcker hem, liksom en regelbunden läsläxa. Vi kunde välja tre nivåer på bok, jag tog mittemellan, känns lagom. Jag hänger med bra, så känns det sa jag till pappa när vi pratade om det lite lätt och ledigt. Så jag har gjort en av två delar på den läxan också, om nu pappa förstod rätt. Ikväll var pappa på föräldramöte så jag och tuva tog hand om farfar, eller hur det nu var... Tuva fick gå rätt tidigt, så farfar och jag fick en fin stund ihop och jag berättade om skolan osv. Mysigt. Och pappa och jag myste till det och fick ett fint skolsnack där jag låg i hans knä och väntade på att få tänderna borstade... Somnade gott. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0