151225 tar det piano, förstås...

Blir alltmer en leopard... Frukost i leopardmorgonrock och med leopardhörlurar... Mycket leopard från tomten också som ni vet. Nåja dagen innehöll lite annat också, pappa hämtade och vi åkte till ica för att köpa korv till grillning på landå i eftermiddags med farmor, farfar, rasmus och gänget. Hemma gjorde vi iordning lite och jag hann med lite eget pyssel i lugn och ro innan de dök upp. Lekte igång med rasmus, vi käkade korv och hade det mysigt och så satte vi oss vid granen och fikade med rasmus sockerkaka och klappade på klapparna. Det var en skön stund och jag blev glad över grejerna, jag har en bra sinnesstämning till det där. Lärde rasmus att spela som läraren lär mig. Sen tog jag mig en vila i kartongen framför snövit efter att ha myst med farmor i soffan en stund. Vi tog lite luft, kom på att tempo hade stängt, men gott med en promenad, sittandes på pappas axlar... Somnade glad, tacksam och trött lilla jag efter två innehållsrika dagar. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0