151228 jag ser det snöar

Efter ännu en lång skön morgon, och med piano där jag ville ta ut Jag ser det snöar med pappa, och vi klarade det, efter målmedvetenhet och fokus, fyllt av lust, så bar det iväg till backen. Hörde av oss till storis som också dök upp. Vi sprang på Ella från klassen också och skrattade glatt långt och länge. Hursom, fullt ös, full lycka. Hem igen, ner till forum för att fixa present till storis, jag hade mina ideer och vi hittade en lösning. Vidare till storis och välkomnande kalas av bästa sort, exklusivt för familj och nära vänner. Glad vi är med där. Hade så kul att jag och storis kom fram till att jag skulle sova över. Sagt och gjort, pappa hämtade packning och vi kramade gonatt. Oj så jag sover hos storis nu. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0