150214 farmor farfar och farbror dennis

Igår fick vi ett rätt spontant besök av pappas gamla motsvarighet till min stora ester, dennis, och efter lite spänning inför mötet så hade vi en kul och mysig kväll med pizza och skoj. Dennis sov i min säng medan jag och pappa sov i stora rummet. Kul och nyttigt att ha lite "främmande". När dennis kört oss till dansen och den var klar så tog vi oss en burgare för att åka hemåt från den gamla busshållsplatsen vi åkte från när jag var mindre och rasmus bodde i sickla! Farmor kom efter att jag och pappa matat storis undulater, och jag hakade på henne till forum för att senare hämta farfar valentin för att fira honom, och rasmus på distans, och varandra denna valentindag. En mysig kväll, började lite trött men kom igång, började till och med damma, och slutade med flaggan i topp. Somnade till Lassemaja igen. E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0