150217 badminton

Blev lite annorlunda dag idag. Det sista vi gjorde igår var att kamma ur några lusar till busar. Troligen hade de krupit på mig när vi lekte frisörsalong på skolan under dagen, men svårt att säga. Hursom blev jag först lite rädd eftersom jag inte visste vad det handlade om men pappa lugnade mig och jag somnade tungt. Idag så gick vi på duktig morgonpromenad till apoteket på maxi kl 0800 och köpte medel. Vi ringde skolan och sa att vi skulle bli sena, men så föreslog eva att vi skulle ta hemmadag och så fick det bli, var ju lite snuvig också, och i efterhand blev det bra och det var lite roligt att vara hemma en dag. Men lite äventyr fick vi, åkte till söder och såg nya Paddingtonfilmen, eller badminton som jag sa lite kul, och åt en låda popcorn. Hem igen och kände mig hoppig och glad och vi var ute ett tag och jag for runt i snövallarna. Testade också iskanan försiktigt i pulkabacken, med hjälm, den var oj så isig. Hem igen, lång dusch och kamning, inga buslusar ikväll. Somnade lika tungt, Men skönt. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0