150101 dagen efter

Dagen efter nyårskalaset var lite dagen efter... Sov förstås inte tillräckligt och var riktigt trött i kroppen, imorse blev jag nästan lite ledsen. Men jag repade mig och vi fick en kick av att städa ut julen, jag dammsög granbarren, och jag satte mig en stund med Alvas kudde och tog igen mig. Då dök tjejerna upp och de hade städat gården lite och jag hjälpte till att sortera sopor. Efter lunch hängde jag hos tuva ett tag innan vi for till rasmus och hälsade på lite och mös, lite halvtrötta men ändå glada. Svängde förbi dili och sa hej på denna första dag och kom till slut i säng hemma, drog nästan ut på det bara för att jag behövde sova... Ville somna i pappas säng direkt, med pappa bredvid, sagt och gjort, och så tog det en minut... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0