150102 pappas pappa och mamma

Hihi, låter roligt så. Hursom, farfar kom nån minut efter jag vaknat. Pappa skulle jobba och vi tog en kopp kaffe (nåja, inte jag...) och sa gomorron och stämde av läget. Pappa åkte och jag körde igenom lite kalahaspel och schack med honom. Tuffa matcher, tur farmor kom förbi runt lunch annars hade vi väl suttit ännu... Vi käkade och snackade och sen tog vi oss en utflykt till forum och bibblan, läste, gick tipspromenad, hämtade skridskor osv. Pappa mötte hemma där vi stod till knäna i grejer i hallen, toanödiga båda två... Vi gick till tempo och fixade fredagsmys och hade ett bra mys. Tröttheten satt kvar men jag ville väl inte se det direkt, men hamnade till slut i säng och sover som en stock. Tack o bock. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0