150103 lazy lördag

Vaknade 0600 och kunde inte somna på en timme men vi kämpade och somnade om till slut, jag var så himla förstående och så skönt det var att somna om och få ett par timmar till. En lång morgon och frukost med lite mys och snack, sen stack vi till parken en sväng för lite frisk luft innan jag fick haka på mamma för lite sushi i stan, vi hade pratat om det. Tillbaka igen och pappa och jag tog igen oss i soffan och jag klådde honom i schack, trots okoncentrerad, han kunde inte det där inte... Sen ville jag gå till tuva en sväng och pappa fick en kopp kaffe med staffan. Hemma igen och lite lång skön kväll som avrundades med 45 minuter brottningslek på mattan i vardagsrummet. Kom inte till sömns, men slocknade till slut i pappas säng med min hand på hans örsnibb som jag gnodde mig till sömns med. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0