150111 7

Ja så blev det ett år till. Var kom det ifrån? Från dagis till skola, från liten till mindre, men asch, jag är ju liten ännu. Har haft en härlig födelsedagshelg med lekar och två kalas. Igår kom först pappa över till dili när mamma skulle iväg och fixa ett par grejer till... Sen kom hela mitt och mammas gäng till dili och vi kalasade tillsammans medan snön äntligen kom tillbaka och yrde utanför oss. Vilken present utöver alla andra! Klart det blev pulka på dagen! Vidare till landå där sen mitt och pappas gäng kom på besök och vi hade kalas med rasmus egen tårta, den lilla bagarpojken där. Det blev allt lite kalasbus igen och som om det inte var nog när gänget gick hem så ville jag tillbaka till pulkabacken. Sagt och gjort, och vilken lycka, det var som en pist i alperna, vad jag förstår... Jiiihuuuu! Träffade klasskompis Tristan som sen kom förbi med present han också. Trots att jag var trött kröp det i kroppen och jag hade svårt att komma till ro för att sova, men det är klart, många intryck att smälta från helgen. Tack alla för era fina, roliga och snälla gratulationer, och för ert ständiga stöd. Kram E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0