150118 annorlunda vecka

Höga av födelsedagsrus åkte pappa och jag nyinköpta miniskidor på måndagskvällen . Och oj så jag åkte, vilken balans, vilken framtid i fjäll och alper. Vi skrattade och hade så himla roligt. Men, pappa fick för sig att hoppa i ett gupp och av for det mesta i axeln i fallet. (Nu känner pappa i axelpartiet att det är svårt att vara min spökskrivare just ikväll...). Det blev lite dramatiskt men vi höll oss ändå i balans och jag var jätteduktig på att tänka lugnt och bra. Vi tog oss hem från backen, anders och farfar kom, sen ambulansen, och anders och farfar förklarade allt för mig så bra, sen sov jag nära farmor under natten för att få lite lugn. Jag fick en dag med mamma hemma på tisdagen och det var skönt. Onsdag skola igen och skoj med barnen under veckan sen till väsby fre e.m för skoj och glädje med mormor, morfar och alva. Dans, häng med mamma sen konsert med clownen manne och farmor på lördagen som avslutades med att vi mötte pappa i finntorp och så fick vi äntligen ses och tog en skön kväll med finntorpsgrabbarna och farmor, och sov gott. Idag hem till landå, träffade farmor och sen kul kalas hos storis. Pappa och jag fick en skön lite kort lugn mysstund där vi tittade på kort bland annat. Jag satt i pappas knä framför datorn och i tystnad i huvudsak så vi mina två första månader i bilder. Såg en bild med mig i Arsenaldräkt jag fått av lilla micke och eva, och på torsdag får dom en egen. Men som jag sagt, jag är fortfarande liten, eller hur, men med hjärta och själ som en elefant. Tack för veckan. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0