150713 pigg i siggesta

Vaknade upp på pappas sida, under täcket till slut, nåt jag undvikit hela natten trots pappas försök. Blev avbruten i flingorna av beata idag som drog ut mig på gården. Där utvecklades det så att vi fick en underbar inbjudan att haka på tuva och moa till siggesta gård, men efter lite överläggningar ville jag åka själv med dom, och så kunde pappa hälsa på farfar på sjukan där dom ska vrida rätt tarmarna på honom igen. Vi hade en jättekul dag och jag och jag tror även tuva, fick hole in one, en spik, nåt som börjar bli en vana när jag lirar minigolf... En skön landåeftermiddag- och kväll väntade och när vi skulle lägga oss fastnade vi framför gamla filmer på datorn från när jag var mindre och ingen av oss kunde slita oss, vi satt bara fängslade vid lilla mig, som mindre. Vilka minnen. Somnade kvickt. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0