150718 frisk fläkt 2

Himmel vilken fläkt jag är. Idag i mitt esse på Tom Tits, igen, kolla när det begav sig på ett av korten... Vi lånade farfars bil och drog söderut. Jag anade det roliga och blev allt spralligare i bilen. Kom ihåg grejerna till viss del och jag drog pappa i armen och tog våningarna i besittning, med stor entusiasm och nyfikenhet. Kul! Sprang in i speglar, vände och vred, stod och hoppa på grejer, det är som ett naturvetenskapligt gröna lund. Hade en fin glasspaus och frågade om vi bara kunde sitta still en stund i solen och titta, i pappas knä, sen på det igen. Timmarna gick och vi landade på landå till slut. Byggde en filmlounge i pappas säng för en stund innan vi unnade oss en utepizza, och se vilken sån jag fick! På gården dök lovisa upp med ett par vänner och vi hade kul ett tag, roligt att leka av sig det sista. Soffmys och sängdags, och fläkten gick ner i stilla läge... E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0