150726 polarna bland solarna

Vädret kom och gick idag men strunt samma säger jag. Allt går. Vi fick en signal från storis att hon var leksugen och när pappa och jag gått dit hann vi knappt få i oss en kopp kaffe innan vi visste ordet av, så satt jag med pappa storis och syster sara i farfars bil på väg till bio! Med tre biljetter och ett lass med godsaker så tog vi oss in. Storis pappa och mamma hämtade och jag hamnade på trillans väg en stund innan pappa tog oss till landå för lite lek, safta och sylta med gårdens vinbär. Vidare ner till parken där pappa mötte storis pappa på serveringen, jag och storis tog tag i parken innan god äppeljuice och så hann vi säga hej på mamma som gick förbi. Hem för mat och vila innan grabbarna grus dök upp på gården, evan och joshua från klassen, och vi cyklade, fikade hos evan och skrattade innan kvällen under bakrocksfällen kom. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0