150305 min vän i rymden

..så går en av våra hits på rymdkonserten vi hade idag. Vi har tränat länge och idag var stor föreställning med familjerna på läktaren på Dieselverkstaden. Fresta, Bromma och Finntorp var där, och dili och landå. Jag var liiite seg, eller varm eller nåt, men ändå glad och vaken förstås, the show must go on... Mötte hela gänget efter konserten och vi myste och gladdes och fikade, t o m rasmus och kristina dök upp! Hem till landå där jag lekte med tuva och vi gick ner till parken och myste. Efter att jag berättat att tre pojkar från en annan avdelning på skolan och var med oss på trossen och sjöng och som inte fick blommor som vi alla andra fick så fixade vi med farmors hjälp fler rosor och så gick vi till trossen, jag pappa och tuva, så de också fick. Jag är nog en liten vän i jarlabergsskolsrymden. Fortsatte på gården och sen tog jag kväll med farmor då pappa skulle på jobbgrej. Igår var det lite dramatik på landå, jag råkade bränna mig på spisen och var ledsen en längre stund, men kom till slut till ro på dili och idag var det rätt ok, med en cool strumphandske över blåsan. I förrgår förstår ni fick vi rita med regnvänliga kritor på skolgården, och jag satte förstås mitt namn vid trossen entré. Ole´! E (ser ni mig på första bilden, står till vänster :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0