150315 rulla in en boll och låt den rulla

..jag ska fixa till en riktig jubelfest. Sov ut hyggligt idag trots att tjet jamade och skrapade på dörren till sovrummet som vanligt när han kommer in från natten och är hungrig och kramig. Hursomhelst så gick vi till basketen på förmiddagen som idag var i nacka sportcentrum bortom forum. Fick äntligen min egen skuru basketboll som jag längtat efter. Skrev högtidligt mitt namn på den i köket med farmors hjälp, hon tittade förbi efter lunch och vi hann till och med plocka lite ris inför påsken. Först trodde jag det var annat ris men fick koll på grejerna... Sen lekte jag tuva och moa på gården länge och väl och pappa och staffan drack kaffe och hejade på. Vi åkte rollerblades och jag fick låna av tjejerna. Såna ska vi kolla upp, det där var kul. Eftermiddagen gick mot sitt slut, jag började bli trött efter en hård mellonatt och vi mötte mamma vid tempo. Studsiga hälsningar. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0