150522 borta bäst hemma bäst

..så landade vi i landet Sverige i eftermiddags efter en veckas solsemester med mamma, mormor och morfar. Vi har haft det så skönt och jag låter bilderna tala. Jag och mamma mötte pappa vid vändzonen och hade en bra träff där. Hemma på landå sprudlade och sprutade jag av glädje och berättelser, sjöng, sprang runt i lägenheten och försökte förmedla vad jag varit med om, och pappa var inte sen på att ställa fråga efter fråga... Kvällen blev bra och annorlunda, pappa behövde sticka iväg en liten stund efter middag och sjunga som han lovade redan i vintras, så farfar kom och tog hand om mig och landåvägen på bästa sätt, och jag lekte med tuva och moa en bra stund, sen myste farfar och jag i soffan tills pappa dök upp. Då gick vi till sängs och fnissade en stund innan jag somnade till Chokladfabriken. Tack mormor, morfar och mamma för en fin vecka, och tack farfar för ikväll. Lilla E
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0