150524 basket, bus och blöta

Som jag sov imorse... Pappa fick väcka mig efter halv tio. Men med badsnuva från Kreta och att jag hängde med bra länge på mello igår så var det inte så konstigt, och det är nog bra att sova ifatt då. Hursom, vi kom iväg på en längre basketträning idag, vi skulle spela lite match, nu blev det inte så mycket av det av tidsskäl, nåväl, jag hade det bra ändå. Vi for förbi maxi för ett ärende och unnade oss en maxilunch, och hade en mycket lugn och skön halvtimme cafeet tillsammans. Hemma var gänget ute och ni ser ju hur det slutade med Beata... En varm skön dusch och återhämtning i morgonrock i soffan innan vi mötte mamma i vändplan för en dilikväll. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0