150524 rolling on

Rullade in i en vanlig landålördag med lagom fart. Vi tog det lugnt och skönt. Dagen rullade fram på gården med lek och lugna tag, skönt att bara vara, hemma och med tjejerna på gården. Imorse sa jag att jag ville träffa rasmus och det fick jag också framåt senare eftermiddag, där jag också fick ge min vita sten till honom från Kreta. Lek och god middag med honom, kristina, anders och farmor och lek igen innan vi cyklade hem för att kolla stormello. Jag förde egna röster och var inte generös. Några få länder fick ett par extra pinnar, Sverige fick sin tolva, men efter Polen som fick 7, näst bäst efter Sverige så var det gonatt för mig. Vi tar resten på datorn imorrn, kanske... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0