150528 Skansen Storis och Storfarfar

Pappa drog förstås förbi och besvärade på skolgården imorse med att säga hej på väg till jobbet... Men det får väl vara ok. Ville önska en fin dag på Skansen som jag fick, med härlig matsäck från dili med egna val, köttbullar och makaroner, cola och saft. Frågor på det?... Jag längtade efter sälarna sa jag till Ella när hon sa att hon längtade efter älgarna. Storis och hennes pappa hämtade mig och vi gick till dom, hade picknick på gården och hängde ett tag, precis som igår faktiskt, hon har ju varit borta i Polen några dagar så vi har att ta ifatt. Hon följde mig hem till landå där farfar väntade med kakor och mjölk till mig och storis. En välkommen överraskning. Sen tog vi det lugnt tills pappa kom hem, han behövde jobba lite extra. En härlig dag, igen. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0