151029 höstlovsdagar i fresta

Mormor och morfar hämtade mig på kantat igår morse. Här skulle det bli annat av ett par dagar. Alva var också laddad och klar i väsby och vi körde gasen i botten hela vägen, alva och jag alltså... Mormor och morfar, och lilla Zimba, Anitas hund, hängde på dom också förstås. Igår kväll blev det trångt i sängen med mig och mormor och zimba... Vi somnade men sömn, nja... Fullt ös idag också, sen till nacka där pappa mötte upp och vi hade en trevlig stund och snackade strunt om ditt och datt och fuertuventura! Inne gick det kvickt värre och jag sov en dryg halvtimme senare efter hemkomst. Tack mormor, morfar, zimba och alva. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0