150913 lagom snabba ryck

Ja jag är väl inte den kvickaste på morgonkvisten, även om sånt kan ändras, men när vi väl kom iväg för att titta på Sicklaloppet (som jag kom på att jag skulle velat vara med på, vi gör comeback på den), så var det full fart resten av dagen. Vi mötte rasmus, eller ska vi säga finntorpsexpressen, som skulle springa minipytteloppet, och det gjorde han, tyra och tage med bravur. De njöt i målfållebaren med saft, banan och bulle, med medalj. Jag och storis grattade, vi hejade också på klasskamrater och andra bekanta. Hakade på storis hem ett tag innan pappa och jag fick en skön lugn stund i köket med vindruvor och läxpyssel. Ett varv till parken innan pappa mötte upp en stund, innan dili. En bra dag med lagom fart i genomsnitt. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0