150915 sjuk men frisk

När jag är sjuk är jag ändå liksom frisk, jag är på g, om än kanske något lite lugnare. Hursom, pappa skulle känna mig på pannan lite imorse och då vaknade jag till, jag som skulle sova som en häst. Nåja, det var mysigt och efter en stund kom farmor och la sig bredvid. Där låg vi och surra när pappa åkte till jobbet och så hade vi oss några fina timmar med lugn och trivsel. Farfar kom förbi efter lunch och så körde vi ett tag. Det var matematik som jag gick igång på, golf, frisk luft, fotbollspassningar och dylikt, som farfar säger. Bra dag. Pappa kom hem, vi tog ifatt och så gick vi till dili för att där konstatera att det blir en dag hemma till. Men det kan jag behöva, jag min kämpe. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0