160807 tack sommarlov

Tack sommarlov, tack alla. Sista veckan blev en perfekt avslutning på lovet. Startade med grönan i måndags med mamma och micke. I tisdags åkte jag till mormor och morfar och förlängde vistelsen två gånger, från fredag till lördag, och sen minsann från lördag till söndag. Bara för pappa att ge upp, och det gjorde han med glädje. Hade ett par fina dygn med mormor och morfar själva innan Alva kom till byn och så tog vi över... Även om de fanns intill oss hela tiden förstås. Körde hårt hela veckan och när pappa hämtade imorse var jag rätt slut i rutan. Repade dock till mig med köttbullar och cola hos farfar på utmärkt söndagslunch och sällskap, sen hemma med vila (en julfilm...) och sen i fina lilla rasmus sällskap, och kristina och anders förstås. Vi pysslade och skrattade jag och kusin vitamin. Hann förbi mamma och säga hej och hämta ryggsäcken, nu är det dags att värma upp skolmotorn, om än med lite fritids två veckor först. Såg klart julfilmen, myste med saga i sängen och lite snack, kramades och sa gonatt med ett sommarlovsleende på läpparna. Det här blir bra det, tack igen för all kärlek och energi alla som bidragit till mitt underbara sommarlov. Kram Esther
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0