160811 mysiga dagar

Går bara runt och myser. Har smygit igång med fritids men det känns fint och vi är ett bra litet gäng. Igår kväll myste jag med morran. Kan göra vad jag vill med henne, men gör förstås bara mysgrejer. Igår eftermiddag fick jag besöka mamma på jobbet. Det var jättekul, ja ni ser själva. Mamma visade runt och jag pratade med hennes jobbarkompisar. Idag hämtade tuva och hennes mamma mig, hon var leksugen efter semesterresa. Och jag med. T ex att plocka bort kådan från plommon i träden på gården och sen försöka hitta på något med det. Hemma kom jag till ro med lite läsning, dusch, OS-golf och gymnastik... Båda grejer tyckte jag faktiskt var kul att titta på. Mest gymnastik... Hade svårt att somna, lite övertrött kanske. Nåja, snart helg. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0