160822 hej 2A

Då så. Nästa kapitel. Hade en jättefin dag på skolgården och kul med kompisar. Pappa kom från jobbet, med punka på vespan, och sa hej lite hastigt och lustigt innan vi gick in i klassrummet. Men en fin liten ceremoni fick vi med sång och dans från lärarna och ballongsläpp! Väl inne i klassrummet, samma som förut, hälsade Annelie välkommen och vi fick snacka av oss lite. Ska bli kul detta. Samma klass och bekanta grejer. Bara att dra upp nivån på grejerna lite, men det ska jag och vi få till. Pappas punka gjorde att han var tvungen att dra till verkstaden så Staffan hämtade mig och så hängde jag med tuva. Men när han kom hem så satt vi och surra lite i köket och jag berättade om idag. Vi ska läsa engelska till exempel! Drog pappas arm som i en mara runt kroppen och somnade gott. Hej på dig skolan se här kommer jag! E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0