160201 magdis och farfar

Hakade på Magdis från klassen hem idag, vi som spelade basket ihop lite. Hon bor 50 m ifrån farfar! Vi lekte och hade mysigt, och hennes mormor lagade en god grekisk köttgryta! Pappa kom förbi direkt från jobbet och vi gick förbi farfar för att hämta en hjälm. Fina blöta gator, inga problem. Hemma var vi rätt effektiva och ändå mysiga. Jag gjorde lite läxpyssel där jag på en uppgift om att skriva en saga om en pingvin skrev om en pingvin som kände sig ensam men som hittade en kompis som ville leka när pingvinen frågade. Varför tänker jag så och på sånt? Vill nog att människor ska ha det bra. Jag tvagade och så hann vi mysa lite i soffan. Fin kväll. För jag är ju jag. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0