160207 äntligen kalas

Så fick jag mitt kalas! Har längtat och jag såg så fram emot det. Vi preppade en del i förmiddags och lunch, fick lite hjälp från Beata med ballonger och sånt. Mamma kom över och hjälpte till och vi hade en bra liten stund vi tre i festlokalen. Pappa drog fram grillen på gården utanför festlokalen och bjöd barn och vuxna på korv, bröd, saft och kaffe. Grannarna var lite nyfikna... In och lekte bland ballonger. Dans och bus, mycket bus blev det, och med de gamla rävarna denise och svea från dagistiden så blev det extra tryck, och så alva förstås. Glasskaos och mer lek, presentutdelning, fiskdamm, ballongsprängning (slog mig i foten och blev ledsen en stund) och tack o ajö. Hem till kantat lite haltande men hoppas det reder sig snart. Fina kompisar jag har. Tack. Och fin jag är (pappas not.) E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0