160211 perfekt dag, igen

Fick en semla på semmeldagen. Gott värre. Det kunde man unna sig. Pappa och jag unnade oss också en pizza ikväll (där jag allt mer äter pizzasalladen...) efter en fullbokad dag. Blev hämtad av Tristans mamma för att åka till tv-huset och provfilma för labyrint. Pappa mötte upp där. Vi hade fikat på vägen och var fulla av spring i lobbyn. Bytte om till våra sponsrade t-shirt från Nacka kommun, Tristans mamma hade fixat vår lagnamn Dom Bästa på ryggen. Vi hade en jättekul halvtimme, fick prova saker, läskiga och skojiga. Vi får se vad som händer. Hemåt med SL där jag hängde med Tristan och Alex på eftermiddagen. Pappa hämtade och vi drog till pianolektionen. Läraren säger att jag verkar musikalisk. Kanske det. Jag tycker det är väldigt kul iallafall och när jag sitter där och plinkar så ser jag väldigt harmonisk ut. Sen, tog vi minsann pizza! Sen hem, dusch, läxa och mys. Somnade perfekt. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0