160103 god fortsättning

..liksom en god avslutning. Har haft några fina dagar, lite överallt. Onsdag till torsdag var det fresta. Där trivdes jag som vanligt med mormor, morfar och alva. Vi besökte även mormors föräldrar. Sen var det nyår på kantat, det första. Gick fint, vi skålade i läskbubbel och smällde raketer, men jag blev faktiskt lite överrumplad över knallarna att jag blev lite rädd och ledsen en stund men det gick över. Nyårsdagen skrinnade vi i Kungsan, lördag besök hos tjejernas farmor och idag besökte vi husdjursmässan och myste med lite djur. Pappa hämtade på kantat och vi drog till tristan och alex mina klasskompisar, vi gjorde en ansökningsfilm till barnprogrammet labyrint, håll tummarna för att vi kommer med! Hemma hade vi klassiskt landåmys och pyssel och gjorde tidig kväll, imorgon smyger vi igång skolåret med en veckas fritids. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0