160108 naturhi-storis-ka

Somnade och vaknade hos storis och hade en finfin kväll förstås. Idag tog stora peter med oss på naturhistoriska, en riktig VIP-dag med exklusiv tillgång till olika rum och möjligheter. Tack! Vi var t ex länge i skaparverkstaden, alldeles själva! Det var kanske inte A night at the museum, men OJ vilken dag! Väl hemma klämde vi i oss ett lass korv och mos och jag åt så jag gladdes, t o m moset! Gott var det. Pappa mötte upp strax efter och vi fick en fin fredagskväll ihop. Lekte kort på gården men ville in. Stod och spelade piano en lång stund i vinterjackan, hade så brått att jag inte hann och pappa krånglade inte, här skulle musiken vinna. Sen sa jag - jag svettas ihjäl, och så löste det sig... Dusch, mys, snack, film, gonatt. E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0