160630 inte ett öga var torrt...

Vaknade lite för sent för att komma lite för sent till väsby, men somnade lite för sent för att kunna vakna tidigt nog, typ. Nåja, vi kom iväg till väsby med farfars bil och jag var sprallig, sådär lite väsby-stajl jag blir när sån helg vankas. Jag får ju köra mina rundor, och med Alva på plats blir det ju dubbelt kul, som att äta sockervadd samtidigt som slänggunga på grönan. Nåja. Kom dit, pappa snackade och fikade med m och m, och jag drog igång med alva. Efter en stund körde jag iväg pappa på skoj, men det var samtidigt dags. För vi skulle iväg på vår dag, lek i vått och torrt, mest vått idag med både dags- och kvällsdopp... E
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0